niedziela, 14 czerwca 2015

!!!

Nie, nie zapomniałam. Zapomnieć o Kapitanie Ameryce? Wolno to tak?

Komputer zepsuł mi się i wszystkie rozdziały... bum... przepadły. Od niedawna mam nowy. Dla tego, kto wymyślił windows 8 powinno być przydzielone osobne piekło.

Nie wiem co mam zrobić z tym blogiem. Przeczytałam go sobie od początku i zauważyłam mnóstwo błędów, zwłaszcza logicznych.

Mam pomysł, żeby zacząć wszystko od nowa. Wszystko będzie to samo, ale poprawione. Kilka rozdziałów będę łączyć w jeden i myślę, że pójdzie to szybko. Co o tym myślicie?

9 komentarzy:

  1. Brzmi nawet nie tak zle, ale trzeeba bedzie dluzej czekac na dalsza czesc, od tej pory :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba będzie poczekac na ciag dalszy, zgadzam sie z przedmowczynia, ale ta historia jest tego warta. Skoro czujesz chec poprawienia dotychczasowych czesci, ja nie mam nic przeciwko :) I tak tutaj bede, bo mnie to opowiadanie ciekawi ;)

    Sciskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde aż boli, gdy człowiek tyle straci...ale mam nadzieję, że sobie z tym poradzisz i wkrótce ruszysz tu z pisaniem na nowo, a sytuację tak niekorzystną jak utratę tego co pisałaś, zamienisz w korzyść i napiszesz tyle dobrego,poprawisz to,co wydaje ci się złe i będzie super
    trzymam za to kciuki i czekam na newsy

    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. ok choc ja zadnych bledow logistycznych nie zauwazylam ale to twoj blog i twoja decyzja
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, o ile w między czasie będziesz dodawała ciąg dalszy (czytaj: nie bądź okrutna, nie każ czekać!!!)
    Pozdrawiam
    Wilcza

    OdpowiedzUsuń
  6. Ress, sądzę, że każda okazja do udoskonalenia swojego tekstu jest dobra. Jeżeli ciągle masz serce do tej historii (a sądzę, że masz) to nie porzucaj jej! Ja w ogóle stoję na stanowisku, że żadnej historii nie powinno się zostawiać niedokończonej. Jest taka piosenka, w której śpiewają:
    "Jeśli wierzysz i czujesz, nie bój się walczyć o swoje". Myślę że tego powinnaś się trzymać. Popraw wszystko tak, by historia na nowo Cię zachwyciła i publikuj jeszcze raz. Fani na Ciebie czekają!
    Będę tu zaglądać, obiecuję ;)
    Pozdrowienia,
    ~ Valakiria

    PS: Czy ja jestem ślepa (bardzo możliwe), czy tu nigdzie nie ma odnośnika do strony głównej bloga? Trochę się pogubiłam, jak zaczęłam wchodzić w poszczególne zakładki... :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł :)

    A co do Windowsa 8 to ja też go mam, na początku był owszem irytujący ale po 2 latach użytkowania nie zamieniła bym go już na nic innego i jak mam pracować na xp to dostaje piany bo nie wiem już co gdzie jest xD

    OdpowiedzUsuń