wtorek, 30 czerwca 2015

Informacja

Nie, to nie notka. Nie, nie zawieszam -znowu- bloga! Więc gdzie nowy rozdział?? Ano nie ma. Cóż się zatem dzieje?
Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam!Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam!Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam!Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam!Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam! Zdałam!Zdałam! Zdałam! Zdałam!

Tak, kochani! Zdałam! Zdałam maturę. Mam świadectwo dojrzałości! Tak, tak, tak, tak, tak, tak!! Uff!! Kamień spadł mi z serca. Wszystko poszło dobrze, Matematyka... ledwo, bo ledwo, ale zdałam!

Serwery uczelni padły. Jakby właśnie pół Polski zamierzało studiować w Rzeszowie, Masakra! Dlatego do czasu aż załatwię wszystkie formalności - a uwierzcie trochę tego jest - nie opublikuję notki.

To jest bez sensu! Żeby za samą chęć studiowania na jednym kierunku płacić 80 zł! Żegnajcie 640 złotych! Miło było Was (nie)mieć w portfelu.

Trzymajcie kciuki!


Archeologio, nadchodzę!



Nie wiedziałam, że doświadczę tego, że 32% z matmy będzie mnie bardziej cieszyć niż 95% z polskiego :D


30 komentarzy:

  1. gratuluję!!! wynik matematyki z matury zawsze cieszy bardziej niż kazdy inny xD człowiek bowiem wie, zę wszystko zda, a tylko ten jeden przedmiot sprawia kłopot. No ale masz już to za sobą, nie musisz o tym myśleć
    jeszcze raz gratuluję!! i życzę powodzenia w rekrutacji studenckiej
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! ;))
    Ło. 95% z polskiego...? Zresztą... Nie ma się co dziwić, tutaj jest dowód. :)
    Ja jeszcze nawet o tym nie myślę, całe szczęście technikum i matura dopiero przede mną. Ach, te męskie kierunki! <3
    Czekamy na nowy rozdział z niecierpliwością, skoro teraz nie masz czasu, to spokojnie, jakoś to przeżyjemy. :D
    Archeologia to poważny kierunek, aż uwierzyć mi trudno. Powodzenia w takim razie. ;)
    A no tak. Ja tu jestem nowa, ale jak najbardziej systematyczna i w temacie. Ale o tym przy następnej notce! :D
    No nicz, na wyjaśnienia jeszcze przyjdzie pora. Ważne, że masz nową czytelniczkę! ;3 (Skromne mła :D)
    Oceanu weny, pozdrawiam! ^^
    ~Rebecca~

    OdpowiedzUsuń
  3. 95% z polskiego? Wow! :D
    Gratuluję! Gratuluję! Gratuluję!
    No tak, opłaty rekrutacyjne na studia to zło.
    Chwila. 640 zł. Czyżbyś startowała na osiem różnych kierunków? :o
    Jestem dumna i jeszcze raz gratuluję!
    Cieszę się, że uda Ci się dostać na wymarzone studia :)
    Ściskam mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dwa kierunki :D >archeologia i filologia polska< tylko że na czterech uczelniach :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Gratuluje! Ja właśnie przeżywam to samo :) Cudowne uczucie ;P

    Och, wybierasz się do Rzeszowa. Dobry wybór :>
    Życzę Ci żeby te 640 zł, zwróciły się z wielkimi odsetkami, kiedy już będziesz wielką Panią Archeolog, lub Filolog ;)

    Pozdrawiam, i czekam na nowy rozdział (przy okazji przepraszam, że nie komentowałam ostatnio, ale matura ;p),
    Błękitna

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, zwłaszcza, że zasilasz szeregi Reszowa. Ja mieszkam 15-20 minut drogi, więc się cieszę. Kocham to miasto jak nie wiem co. Galeria Rzeszów zwłaszcza podczas wyprzedaży jest fajnym miejscem, ale nieważne. Ja na szczęście mam jeszcze czas (1 gimnazjum to za wcześnie na spekulacje).
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do LA. Szczegóły na moim blogu.

      Usuń
  6. Gratuluję i też zdałam !! 40% z matmy, szaleństwooo xd Ale 93% z rozszerzonego polskiego i Kraków jest mój :D Bezpieczeństwo narodowe na mnie czeka <3 Jak zobaczyłam, że zdałam matematykę, to nagle wstąpiła we mnie taka energia, że życie stało się piękne :D Będę nieskromna, ale jesteśmy genialne :D Matma nas nie pokonała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :D Ja niestety nie zdałam z matmy, ale za to z polskiego 51% a z angola 84%. Aczkolwiek jak pomyślę że 2 lata temu powinnam zdawać to czuję, że mój wynik był by znacznie gorszy od obecnego.
    Meh... tak bardzo matma w wakacje ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, będę już znała drugiego archeologa... To dziwne... Niby ja interesuję się starożytną mitologią itd, a jak skończę liceum mam zamiar wybrać się na fizykę, albo informatykę...
    Niemniej gratuluję. Powiało grozą na maturze? Ja mam na szczęście jeszcze dwa lata...
    Pozdrawiam
    Wilcza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie wtrącić: informatyka to wspaniały kierunek :D Ja za pół roku mam obronę.

      Usuń
  9. Gratuluję :D Też zadałam i owszem to 80 zł za jeden kierunek to wręcz kradzież, ale cóż poradzić.
    Och archeologia... rozmarzyć się można, mój wymarzony kierunek kształcenia się, niestety moja przyszłość nie zmierza w tym kierunku :( Może za kilka lat :) Życzę powodzenia!
    Czekam na notkę choć chyba jeszcze jednej nie nadrobiłam, ale coś czuję, że ty mnie zrozumiesz :) Formalności, formalności i formalności... końca nie widać :D
    Pozdrawiam!
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Gratulacje! :D
    Skoro cały ten czas się tak denerwowałaś, to jestem w stanie wybaczyć ci opóźnienie. Nerwy robią swoje - wiadomo. Musisz być przeszczęśliwa ;)
    32% z matmy? Zmieściłaś się idealnie, z tego, co widzę. Boże, żebym ja zdała matmę na maturze o.o
    To teraz na studia? Archeologia? Czyżbym miała przyjemność z następną Larą Croft? :D
    Powodzenia w takim razie i jeszcze raz gratki!
    Pozdrawiam i nie mogę się doczekać, kiedy już dasz nam znać, że wszystko załatwiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. I co ja mam napisac? Gratulacj zbyt banalne. Jak nie napisze nic to wyjde na samoluba wiec napisze po prostu next please ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulajce kochana!! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze i samych szczęśliwych chwil na...nowej drodze życia? Chyba tak to można nazwać, gdy dostajesz kwitek z informacją o swojej dojrzałości. :)
    Ja na szczęście będę to piekło przechodzić za dwa lata, ale tobie się to udało! Applauzy ode mnie masz ogromne.
    A teraz dodam od siebie, że mam nadzieję, że szybko dodasz kolejny rozdział, aczkolwiek wybaczam ci jego chwilowy brak, gdyż wiadomo....stres potrafi nieźle wpłynąć na człowieka.
    Pozdrawiam
    Lora♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!!!
    Znam ból matematyki, więc tym bardziej cieszę się, że i Ty masz to za sobą. Teraz przygotuj się na pełen absurdu świat uczelni. Po trzecim roku czuję się, jakby nic w życiu już nie mogło mnie zaskoczyć, ale Ciebie czekają miesiące pełne bezgranicznego zdumienia.
    Bardzo ambitny kierunek sobie wybrałaś. Jestem pod wrażeniem. Korzystaj z najdłuższych wakacji w roku, a później ciesz się życiem akademickim, kochanie!
    Jeszcze raz serdecznie gratuluję i czekam na nowy rozdział ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!
    Nie ma się co dziwić 95% z polskiego jest idealnym odzwierciedleniem twojego opowiadania.
    Życzę ci wszystkiego co najlepsze, udanych wakacji i oczywiście powodzenia na studiach! Oby wszystko poszło ci jak najlepiej, a ja będę z niecierpliwością czekać na next!
    Pozdrawiam, Syl wia

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje. Matura wbrew pozorom to nie taki łatwy orzech do zgryzienia (rok temu zabrała mi cenne chwile i pozostawiła uszczerbek na zdrowiu psychicznym - poważny uszczerbek!). Pochwalę się, że tez udało mi się zaliczyć wszystkie egzaminy, więc teraz obie jesteśmy wooolne! I możemy pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodaj juz rozdział błagam xoxo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No, to gratulację :)
    A co z blogiem, opowiadaniem?

    OdpowiedzUsuń
  18. Przemyśl dwa razy studiowanie archeologii. :P Nie ma po tym pracy w ogóle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O proszę, archeologia. Jak milo :) Zastanawiam się nad studiowaniem archeologii, ale jako drugiego kierunku :)) Będzie perfekcyjnie pasował do mojej historii, której studentka obecnie jestem ;)
    Gratuluję zdania matury i oczywiście czekam na nowy rozdział, który, mam nadzieje, pojawi się szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani droga co z rozdziałem? Bo przypuszczam że jest sporo osób które codziennie wchodzą na tego bloga i całują klamkę jak ja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Staram się co jakiś czas sprawdzać, co się tutaj dzieję i taka przerażająca cisza...

      Usuń
  21. Kochana kiedy nowy rozdział? Zaczynamy się martwić i tęsknić za Stevem! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tu była taka opcja to bym kliknęła Lubię to pod tym komentarzem ;)

      Usuń
  22. Ooo! Kiedy następny rozdział? Umieram z ciekawości!
    ~Nokta

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaczynam tracić nadzieję na jakąś kontynuację :/

    OdpowiedzUsuń